Juni, juli och augusti 2020

Sommar, sol, bad och svemester

Jag kunde av naturliga skäl inte vara fullt så aktiv som jag kanske hade velat men det gick bra ändå eftersom jag kunde röra mig mer.

Akvarellmuseet i Skärhamn


Juni 

I juni gick in i vecka 5 efter korsbandsoperationen. det kan du läsa om här.
Vi firade midsommar på Bjertorp slott och det kan du läsa om här. På väg till slottet stannade vi till vid Huttla Kvarn, en rogivande och fin plats.

Juli

Oj juli var en månad med många mil i bilen, bad, motion och svemester. Vi utforskade Storsjön och jag gick in i vecka 8 efter korsbandsoperationen.

Jag var hos frissan och ljusnade upp håret eftersom jag bestämt mig för att sluta färga håret svart.

Vi firade sonen som fyllde år och var på kalasfika hemma hos honom, efter det rekade vi terrängen i Molla och stannade till i Fristad för att köpa Thai mat, det kan du läsa om här

Svemester i Dalsland

Vi besökte Dalsland, Håverud, åkte kanalbåt på Dalslands Kanal och bodde i en stuga med vidunderlig utsikt och fruktansvärt dåliga sängar. Alla våra aktiviteter var corona säkra och med social distansering.

Augusti

Augusti bestod av klippor och hav, dotterns födelsedag och hemester. 

Vi bodde i den minsta stuga vi någonsin varit i, 6 kvm inkl loft. Vi kommer aldrig mera bo i en sån stuga. Sex kvadratmeter kan vara stort och sen kan det vara trångt, allt handlar om hur det är inrett. Läs mer här om Ministuga på Ramsviks Stugby & Camping och Snabbvisit i Lysekil

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina