OS och motion

Motion

Idag vaknade både jag och Joachim tidigt men vi somnade tidigt igår och båda i soffan.
Klockan 22,25 hade vi lagt oss i sängen och vi båda somnade direkt. Igår innan vi somnade, bestämde vi oss för att vi skulle gå en motionsrunda idag, vilket vi gjorde. Det blev 4,2 km.

OS-guld

Innan vi gick ut tittade vi på Kalla som tog guld, drack kaffe och njöt av att inte behöva åka till jobbet. När Kalla kommit i mål gjorde vi oss ordning för att gå ut. Det var kallt, rått och halt. Jag kände av en viss stelhet i ryggen och vristen ömmade, men jag gick på ändå. Klockan 11.00 var vi hemma igen. Vilade en stund och sen blev det lunch. Vi gjorde vegoburgare från Hälsans Kök och det var över förväntan, riktigt goda måste jag säga. Vi köpte storpack på Netto.

Reumatologen

Jag har tid till reumatologen nästa vecka för undersökning av vristen och förhoppningsvis kanske utesluta inflammation. Vristen kanske bara är överansträngd. Jag vill gärna slippa kortisoninjektion, men om det behövs får jag göra det.




0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina