Hus till salu i Ban Phe

Nu är det en vecka sen

Har inte orkat eller kunnat blogga eftersom jag har varit sjuk. Jag har haft ett skov med stort S och då är det bara att lyssna på kroppen. Ett tag trodde jag att jag skulle få influensa eftersom jag hade feber någon dag och var helt utslagen. Nu börjar jag det kännas bättre och på måndag ska jag förhoppningsvis vara tillbaka på arbetet.

Hus till salu i Ban Phe

Vårt hus i Ban Phe ligger ute för försäljning. Det känns jobbigt men nu är det som det är. Du hittar information om huset på Thaimäklarna


Jag har egentligen inget annat att delge just nu. På återseende.
//S

2 Comments

  1. Hoppas du mår ok.
    Tittade på annonsen för huset.
    Vad fint det ser ut.
    Förstår det är jobbigt med försälningen.
    Ha en bra fortsatt helg.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Titti

      ja det går åt rätt håll men är inte 100% okej än. Har en ihärdig smärta i bröstryggen som inte vill släppa men annars är det okej. Tack för omtanken.

      Tack så mycket gällande huset. Kram Stina

      Radera

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina