Jag är stark

Får vara glad för det lilla

Äntligen känner jag mig lite starkare och nervpåverkan från ryggen är inte riktigt lika påtaglig.
Imorgon blir det jobb och sen är det fredag, hur skönt är inte det?

Inviga altanen

Vi tänkte om vädret och min kropp tillåter att vi ska inviga altanen med att grilla lite på tu man hand! Kanske det blir något glas rosé med om kroppen inte strejkar.

Altan i söderläge

Vad gäller altanen är det perfekt att ha den i söderläge med sol från morgon till kväll och varmt blir det i lä och strålande sol även i september månad. *gilla på den*

Nya glasögon

Just det jag har köpt nya glasögon och denna gången blev det progressiva pga att jag helt enkelt inte orkar hålla på att byta till läsglasögon varje gång jag ska läsa något. Det är jobbigt att alltid behöva ha med två par brillor med mig vart jag än ska.


Nu är det dags att krypa till kojs så jag är är pigga inför morgondagen på arbetet. Håll nu tummarna att ryggen och alla delar på min kropp är snäll mot mig.

God Natt

2 Comments

  1. Hoppas du får ett glas rosé på den fina uteplatsen.
    Har också vårt uterum i söderläge.
    Trevlig helg
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, blev bara ett glas för ryggen rasade så klart :-( var riktigt dålig i ryggen på kvällen, fick använda båda mina kryckor för att kunna ta mig fram inne.
      Åh vad härligt för er med uterummet.
      Kram Stina

      Radera

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina