7 dagar och 7 nätter

Jomensåatt då har vi varit hemma i 7 dagar 


Det känns knappt som om jag haft semester.
Är fortfarande hemma, men ska åka till jobbet om ca 45 min. Behövde gå upp lite senare idag, min kropp är trött. Sover dåligt på nätterna, det gör jag alltid, oavsett jobb eller semester. Extra jobbigt när jag ska jobba om jag inte får sova hela natten.


Ligger efter med mina inlägg från mitt paradis Thailand, men det kommer. Tänk vad fort man kommer in i rutinerna efter att ledighet, det är helt otroligt.

Ibland (ofta) funderar jag på om det är så här livet ska vara, mitt liv. Jag kämpar med mig själv, min reumatism och min onda rygg. Tre dagar har jag jobbat och i kroppen känns det som om jag aldrig gjort annat......

Ja jag vet, gnälligt inlägg, men det är sanningen. Jag förstår inte hur jag orkar eller hur jag ska fortsätta orka. Det är ju inte så att jag blir yngre, kroppen blir inte bättre och definitivt inte ryggen. Men jag biter ihop och jag ler.

Livet är som den där boken som de pratade om i Malou efter 10 " Ibland är man glad, ibland är man ledsen" som förövrigt verkar ganska intressant.

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina