Kroppen och tiden

Redan mars och det snöar igen

Det är helt galet vad tiden går fort. Inte bara tiden, utan dagarna också. Vet verkligen inte vart tiden tar vägen.

Vi har haft vinter, sen kom det en gnutta vår och nu är det vinter igen. Misstänker att det kommer fortsätta så en månad till, det är bara att härda ut helt enkelt.

Inte att förglömma, vi har haft några helt magiska kvällar med helt otroligt vackra solnedgångar också....men det var innan snön som damp ner från himlen idag.

Konstutbildning

Jag är inne på uppgift 7 på konstutbildningen och har hunnit med så mycket. Utvecklingen går framåt i små steg och jag trivs verkligen med tillvaron.

Måste säga att det är fantastiskt lärorik tid och så roligt. Denna veckan och nästa är det fokus på kroppen, ganska svårt tycker jag, eftersom jag sällan tecknar/målar av människor.

Fortsättningsutbildning

Måste berätta, jag har sökt in på fortsättningsutbildningen men vet inte om jag kommer in ännu. Har så klart meddelat chefen om detta så nu väntar jag på besked om det blir yay eller ney :-)

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina