Skuggor

Teckna skuggor

Nu är det fredag och helg. Skönt tycker jag. Första veckan på skolan har varit ganska soft men i torsdags kom uppgift nr 2, den är något svårare än uppgift nr 1. 

Än så länge, trots att det bara gått en vecka, känner jag att jag gjorde helt rätt som tog beslutet att studera konst. Känns 100% rätt.

Kursen är på halvfart dvs 20 timmar per vecka, precis som mitt arbete som jag är tjänstledig från.

Slagskugga och självskugga

Idag har jag tecknat första delen av tre på uppgift 2, det tog tid och var så svårt, men det är så kul! Uppgift två handlar om grundformer, skuggor som slagskugga och självskugga.

Nedan bild är inte en uppgift men jag har tecknat den denna vecka.


Nej nu ska jag koppla ner och koppla av. Vad ska du göra i helgen?

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina