Hemester

Någon dags hemester

Det är verkligen härligt att vara på resande fot, uppleva nya platser och sevärdheter, men hemma är väl ändå bäst?

Semester hemester

Väl hemma igen blev det att tvätta kläder, umgås med våra pälsklingar som hade kattvakt under vår senaste resa, lite träning och bara vara. Det är skönt det med.
Rya åsar Borås

Arts By Stina

Jag passade på att börja på en ny tavla med inspiration från kusten. 
Det är avkopplande att måla och skapa. Detta är en akrylmålning på canvas, men den är som du ser på bilden i förstadiet och långt i från klar. Jag kommer att lägga ut bild som den ser ut när den är helt klar.
ArtsByStina

Solskens vin

På semestern tycker jag det är skönt att kunna unna mig lite gott att dricka då och då. Jag älskar vin och helst ska det vara halvtorrt rosé, bubbel eller vitt. Perfekt att sitta och sippa på.
Vitt vin

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina