Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light

Soluppgång och fågelkvitter med Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light

Söndag, sol och minusgrader. Det är ju underbart!

Trots skov i snart 1-2 veckor har jag jobbat varje dag och kämpat mig igenom dagarna. Därför är det extra skönt med helg, sovmorgon och kunna vakna upp av wake-up lampan som jag i samarbete med Philips Nordic har fått möjlighet att testa som Buzzador

Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light

Tänk er att vakna upp till soluppgång och fågelkvitter eller Buddha wake-up i ditt eget sovrum. Helt underbart. Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light har skapats för att hjälpa dig att slappna av.

Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light


Smarta funktioner Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light

Det finns många smarta funktioner som hjälp med avslappning, att somna med ljusindikerad andning och vakna upp långsamt med ljus och lugnt ljud, istället för ett hetsigt larm i mörkret från tex mobilen. 



Personanpassa Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light

Med Philips wake-up light kan jag personanpassa soluppgång med olika solljus och flera olika alternativ att lugna ljud.  Jag kan lyssna på radio och ladda mobilen via lampan..

Inställningar sköts via Sleep Mapper appen som finns att ladda ner för både Android och Iphone. Det är enkla och tydliga instruktioner i appen.

Efter installation kan du enkelt ställa in önskat larm och avslappning innan du ska somna med ljus och ljud. Allt sköts via mobilen.


Snooza

På morgonen kan du snooza genom att röra på ovansidan av wake-up lampan eller bara tända ett härligt rödaktigt ljus.

Philips
Lägg till bildtext

Koppla in mobilen

Du kan koppla in mobilen för att ladda eller för att lyssna på musik via AUX-in uttaget på baksidan.


På framsidan kan du justera några av de funktioner som finns i wake-up-lighten och du ser även att ditt alarm är aktivt.

Somneo Sleep & Wake-Up Light
Lägg till bildtext

Jag kommer fortsätta att testa Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light, men hittills kan jag bara säga att den är helt fantastisk och jag är väldigt tacksam att jag fått möjlighet att testa denna smarta produkt från Philips

https://www.facebook.com/stinazresor/
https://www.instagram.com/stinazresor/

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina