Njut av Koh Chang

Backpackerna på Koh Chang 

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg får jag njuta av Koh Chang på håll genom bilder från min dotter och hennes sambo. Jag bjuder på några fantastiska bilder från Koh Chang. Tänk att få njuta till denna fantastik solnedgång.

Koh Chang 


På denna gata ligger det stället som Johanna och Henke på bor, Lonely Beach ligger i närheten.

Koh Chang


Bang Bao, Koh Chang

Koh Chang

Vardagsbetraktelser

Nu är det minsann nära till ett par dagars, närmare bestämt 2 veckors, ledighet. Kan inte annat än påstå att jag ser fram emot det.

Det ska bli skönt att vara hemma, ta dagen som den kommer och bara njuta.
Jag vill skrika ut: - FY TUSAN VAD SKÖNT!

Visst hade en vecka i solen gjort gott för både mig och min sambo med tanke på våra autoimmunasjukdomar, men den planen gick i stöpet på grund olika anledningar, tyvärr.

Det är bland annat en av anledningarna till att Thailand är ett favoritland. Det är klimatet och värmen som får oss båda att må så mycket bättre.

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina