Pinery Park Beach Resort bloggen

Avveckla bloggen Pinery Park Beach Resort

Känner mig lite sentimental

För 10 år sedan startade jag en blogg om Pinery Park Beach Resort, där vi har vårt hus, som nu är till salu.

Avveckla bloggen

Idag har jag beslutat att avveckla Pinery bloggen då det inte längre känns meningsfullt att skriva i just den bloggen. Det som det är med alla historier de har en början och så även ett slut. Även denna historia har ett slut.

Jag kommer så klart att fortsätta att skriva om Ban Phe och även Pinery Park Beach Resort här på Stinaz Resor.

Ban Phe - Swethaiparadise bloggen

Swethaiparadisebloggen kommer finnas kvar oavsett vart i världen vi befinner oss. Så länge vi har kvar vårt underbara hus kan vi kan njuta av Ban Phe och Pinery tills den dagen vi har sålt. Jag kommer även blogga om tips och annats som rör Ban Phe i bloggen.

Om vi hade varit lite klokare från början skulle vi köpt en lägenhet eller mindre hus själva. Allt hade varit så mycket enklare och lättare.

Pinery Park Beach Resort

Bokad resa

Vi har bokad resa till Ban Phe att se framemot och det ska bli underbart.
Apropå resor och Thailand. Igår landade Johanna med sambo i Bangkok, idag är de på Koh Chang.

Jag kommer blogga om deras resa utifrån den information som Johanna skickar till mig. Jag får njuta av deras semester genom deras bilder.

Koh Chang
Färjan över till Koh Chang

Koh Chang
En helt underbar solnedgång

2 Comments

  1. Hälsningar från Titti i Bangkok.
    Kom hit igår måndag.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så härligt det låter. Från början var tanken att vi skulle åkt över vintern, men så blev det tyvärr inte. Nu har vi dock en underbar resa att se fram emot. Hoppas ni har det skönt.
      Tack för din kommentar. Kram Stina

      Radera

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina