Saffransbullar med mandelmassa, är det gott?

Baka saffransbullar

Genom att göra saker som är roliga skapar jag min egna positiva energi och passar på när inspiration finns. Förra veckan bakade jag saffransbullar med mandelmassa. Saffransbullar med mandelmassa är gudomligt goda.




Baka biscottis

Idag bakade jag biscottis, vilket jag aldrig gjort innan. Hade tänkt att baka saffransbiscottis efter tips från Instagram, men hade ingen saffran hemma. Det blev biscottis med kardemumma och sötmandel istället. Om jag får säga det själv är de väldigt goda.



Arts By Stina

Apropå att vara flitig och kreativ. Jag målade egna julkort, några mer kreativa än andra. Brukar normalt inte skicka julkort, men i år kände jag för det och då tänkte jag att det kunde vara kul för mottagaren att få handgjorda kort.


Nu är ryggen trött och då är det bäst att lyssna på den. 

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina