Roadtrip på landet

Drömmar om livet på landet 

Vi bestämdes oss för att vi skulle åka på roadtrip idag. Tanken var att titta på några hus, där det är visning nästa vecka. Vi brukar göra så först kollar vi vart det ligger. För ligger det helt fel är det ingen idé att gå på visningen.

Landet ger mig ro i kroppen

Det är skönt att komma ut på landet. Jag får ro i kroppen när vi åker på småvägarna där träden skymmer solen och kurvorna hamnar i skuggan. Det är som att komma till en annan värld. Löven i skogen lyser alla färger, former och de gröna fälten besöks av massor med olika fågelarter. Jag känner mig tillfreds där bilen susar fram och vet att vi kommer bo på landet i framtiden.

roadtrip

Nu ska jag inte sitta här och drömma livet på landet. Ni ska få se ett av de tre små hus som vi vill titta på.

Vinterbonad stuga

Jo vi stannade för att hälsa på några vackra hästar också.

Hästar

Roadtrip

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina