Vandringstips vid Viskan

Det sägs att det ska bli brittsommar

Vi får väl se om det stämmer. Just nu är det bara grått och regnigt. I söndags gick vi ut på en liten promenad utmed Viskan och Saltemad, som blev både längre och jobbigare än planerat. Jobbigt i den bemärkelsen att min rygg inte riktigt gillar allt för långa promenader. Men det var härligt, soligt och vackert i skogen.

Promenadbild

Här är skuggorna av mig och Joachim

Höstlöv

Löven på träden är gulbruna och då vet vi att det är höst

Höstlöv

Vet inte vad det är, men jag gillar träd. 


Dessa bär kommer jag ihåg från när jag var liten, man smätte dem så det lät "poff". 
Någon som vet vad det är för bär?

Moln

Magisk himmel

Gångbro

Nu är det inte långt kvar hem och då har vi gått ca 3 km

Viskan

Viskan

Viskan

Viskan från andra hållet

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina