Hamilton Beach Matberedare

Matberedare från Bagaren och Kocken

Hacka, skiva, strimla, blanda och mosa

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Bagaren och Kocken

Jomensåatt jag måste faktiskt slå ett slag för Hamilton Beach Matberedare från Bagaren och Kocken. Jag klickade hem denna köksmaskin för ett par veckor sedan och det är det bästa jag gjort.

Slippa riva och hacka för hand

Normalt står jag med rivjärn och river tills fingrarna blöder eller tills det blir kramp i handleden, vilket jag slipper nu med denna välinvesterade Hamilton Beach Matberedare.

Vegetarisk lasagne med Hamilton Beach Matberedare

I fredags gjorde jag vegetarisk lasagne som innehöll bland annat morötter och lök som skulle rivas och jag kan lova att det var guld värt att använda Hamilton Beach Matberedare istället för hederligt gammal rivjärn. Så himla smidigt och snabbt.




0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina