Min första vecka med viktväktarna

Viktväktarna

Vad gör du idag?

Jag kom hem från jobbet för lite drygt en timme sedan. Nästan direkt efter att jag klätt av mig min svarta kappa som jag omsorgsfullt hängde upp på klädhängaren i hallen och mina beigea kängor som jag ställde på skohyllan i hallen, tog jag ett röj bland mina skor.

Inköp av två nya kängor

Köpte nämligen två par nya kängor idag och köper man nytt måste något gammalt ut. En princip jag har, bara för att det inte ska bli för mycket av allt. När det var klart värmde jag en matlåda med gårdagens och drack ett stort glas vatten. Till efterrätt blev det en passionsfrukt.

Invägning

I morse hade jag min första invägning, efter en vecka med viktväktarna och jag hade gått ner *jippie*. 

Just det, så jag inte glömmer, här är en bild på ett par av mina inköp. Tyckte de var snygga. Nu är jag väl medveten om att många inte gillar mönster på skor och det gör normalt inte jag heller, men det var något med dessa kängor som tilltalade mig.




Nu känner jag mig lite sliten precis som jag brukar göra vid den här tiden på dygnet och bröstryggssmärtan gör sig påmind. Det är helt enkelt dags för vila.

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina