Semester i Ban Phe

Äntligen semester i Ban Phe

Imorgon är det äntligen dags att åka till Ban Phe! Som vi har längtat.

Igår var jag ledig och passade på att bädda rent och städa.
Jätteskönt att ha det gjort. Sen bakade jag marängtårta för vi skulle ha lite fika på eftermiddagen för att fira min son som fyllde 27 år förra helgen. Det var trevligt.

Grattis, älskade son.

Tårta

Idag har vi packat och förberett inför imorgon. Först valde vi att packa i två resväskor, men jag tyckte vi skulle testa att få plats allt i en och det gick. Vi har ju inga husgeråd eller andra saker med till huset denna gång, bara kaffe, vilket känns skönt. Tycker det är perfekt att packa lätt :-)


Utöver ett incheckat bagage kommer vi ha en ryggsäck och en kabinväska som vi tar med in på flyget.
Nu slappar vi och kollar på, jag bloggar, och mest väntar på att det ska bli söndag kl. 13,00 då vi styr kosan mot Landvetter.

Hoppas ni vill följa vår resa, för nästa inlägg blir från Ayutthaya i Thailand

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina