Brukar du göra matlådor?

Storkok och matlådor

Eftersom vi snart reser hem till Ban Phe igen tänkte jag "tömma" frysen och gjorde storkok.
Lagade vegopastasås och spagetti. Det är så smidigt samt att det blir perfekta matlådor.



Två dagar kvar till semester

Nu är det två dagar kvar att arbeta innan det är semester. Tiden gick fort på jobbet idag som tur var, gillar inte när det är lugnt utan vill ha lite fart och fläkt och stimulans så klart.

Jobbade på väldigt intensivt och när jag gör det påverkas jag väldigt mycket i bröstryggen och smärtan blir väldigt påtaglig. Då är det extra skönt att komma hem och vila. Käkade en lätt lunch innan jag la mig för att vila.



Nu är det dags att göra ordnings mig för natten och krypa ner i den underbart sköna sängen.

2 Comments

  1. Härligt att du/ni snart har semester och Thialand väntar.
    Kram Titti i Thailandsvarma Norrland!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja som vi har längtat. Kram Stina i Thailand, Ban Phe

      Radera

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina