22 månaders väntetid

Hänt en del sen sist

Hej, nu var det två veckor sen jag sist skrev något. 
Det har hänt en del sen sist, förutom att vi kom hem från Thailand den 11 aug.

Ban Phe

Vi har haft kalas för Jimmy och Johanna och vi har varit på annat kalas. Vi har besökt antik- och loppis affärer. 


Arbetsförändring

Jag har jobbat och träffat min nya chef och haft samtal, bra samtal som innebär lite arbetsförändring till det bättre.

Spinal Stenos

Ringde Sahlgrenska ang min remiss för operation av spinalstenos, fick då reda på att de har 22 månaders väntetid, innan jag ens skulle få träffa en kirurg för ett första besök innan en operation.


Vårdgarantin

Nu satte de förvisso upp mig på återbudslistan, men det kan ju dröja ändå. Fick även numret till dem som har hand om vårdgarantin, för att se om de kan lotsa mig vidare till annan kirurg som kan ta emot mig tidigare. Men det är ju helt omöjligt att komma fram, upptaget hela tiden och de har bara telefontid mellan 10-12 och då jobbar jag eller är på väg hem från jobbet.

Men jag får inte ge mig för jag orkar inte ha det så här, har haft detta problem, bland annat, så jäkla länge och det blir ju inte bättre. Ni som inte är uppdaterade kan ju läsa om mina ryggskador/smärtor på min sida Reumatism/ryggen

2 Comments

  1. Vilken lång väntetid, hoppas du kan få komma tidigare.
    22 månader, nästan 2 år! Obegripligt.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Titti.
      Ja det är fruktansvärt lång tid. Men jag ska göra allt för att få komma till kirurg tidigare, om jag kan.
      Kram

      Radera

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina