Fortsättningsutbildning konstskolan

Äntligen fredag

Det är sol, det är fredag och våren är på gång. Det känns i luften, nu kan det bara blir bättre och förhoppningsvis inga eller större bakslag.

Fortsättningsutbildning konstskolan

Har jag berättat att jag kommer studera ett halvår till efter den nuvarande kursen? Om inte kan jag berätta det nu. Den 16 augusti är det dags, men innan dess ska jag gå färdigt nuvarande kurs, sen arbeta en månad och sen ska jag unna mig fyra veckors semester. 

Är väldigt lycklig och framför allt tacksam att jag fick tjänstledig för fortsättningskursen. Det känns fantastiskt.
Fortsättningskursen på konstskolan är också helt på distans och det passar väldigt bra eftersom det är som det är med pandemin och allt.

Akvarellmålning

Vecka 14 startade akvarelldelen i kursen och jag har verkligen sett fram emot det. 
Vi började med färgblandning och grundtekniker och det är så roligt.
Idag ska jag göra klart veckans inlämningsuppgift med deadline på måndag klockan 9.00. Jag gillar att ha framförhållning och brukar normalt vara klar på fredagar, inland är jag klar på söndagen men i stort sett alltid innan deadline.

Här kommer en av de bilder som jag har lämnat in.

Arts By Stina

Dags att måla

Nä nu ska jag släppa bloggen en stund för att måla klart sista uppgiften för veckan.


0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina