Varför ändrar jag bloggnamn?

Nytt bloggnamn

Nu har jag bestämt mig för att ändra namn eftersom jag har ändrat namn på Instagram och på den Facebooksida jag har. Istället för Stinaz Resor är det ändrat till Stina Katriina

Jag har funderat länge på att ändra till Stina Katriina och det känns bra. Webbadressen till bloggen är än så länge samma som innan dvs www.stinazresor.blogspot.com men jag kommer troligen ändra till stinakatriina inom kort. Det kommer förhoppningsvis ändras per automatik efter några inställningar och jag hoppas att det blir en smidig övergång.



Varför ändrar jag namn?

Bloggen har haft många olika namn under alla dessa år som jag bloggat och orsaken till det har varit många. I bloggen skriver jag bland annat om livet, vardagsbetraktelser, konst, resor, reumatism och känner att det namn jag har valt är tidlöst och sen är det jag. Det är min blogg.



0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina