God morgon, är du riktigt vaken än?

God morgon

Vet knappt vilken dag det är, men det är söndag såg jag i kalendern. Vaknade kl.04.00 och sen var det omöjligt att somna om. Vid kl. 05.30 steg jag upp och satte mig för att måla.

Vet inte varför jag vaknade så tidigt och inte kunde somna om. Kan det bero på att inre nervositet inför kommande operation?

Jag tyckte mig vakna av att det liksom knackade någonstans, men vet ju inte om jag drömde eller om det faktiskt gjorde det. Grannen ovanför har ganska knarriga möbler eller knarriga golv, kanske var det som lät som knackande?

I skrivandets stund dricker jag kaffe och jag har målat klart blomman som jag började på igår. Den torkar just nu. Tänkte börja på en annan målning och ska testa lite annan teknik. Nedan solros skapade jag för någon dag sedan. 

Vill du se mer av min konst? 

Följ då mitt konst @artsbystina på Instagram

sunflower



0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina