Överraskad på APM

Tårta på APM

Förra veckan hade vi APM och samma dag skulle avtacka en kollega som skulle gå i pension.
Om du läst mina tidigare inlägg vet du att jag fyllde 50 år i början på februari.

På grund av olika anledningar har jag inte träffat mina kollegor i anslutning till min födelsedag och hade inga som helst förväntningar på att blir "firad" på jobbet.

Precis innan vårt APM skulle starta säger chefen att vi ska fika vilket vi alla blev förvånade över då vi aldrig fikar på dessa APM.

Väl ute i fikarummet ser jag en tårta och trodde givetvis att det var för kollegan som skulle gå pension. Men icke sa nicke, tårtan var till min ära. Snacka om att jag blev snopen.
Ännu mer snopen blev jag när jag fick ett kuvert med ett fint födelsedagskort samt ett presentkort.

Jag blev minst sagt tacksam, rörd och förvånad med tanke på att det var ett tag sen jag faktiskt fyllde år.


0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina