Varför har jag haft bloggpaus?

Det var en riktigt lång bloggpaus, men nu är jag tillbaka.


Fyra orsaker till bloggtystnaden

  1. Min nuvarande dator har varit väldigt skum och inte fungerat som den ska - väntar på en ny dator
  2. Jag har inte haft orka eller inspiration till att skriva, men har istället tecknat och målat
  3. Jag drabbades av skov som orsakade förlamande trötthet och så klart väldigt ont i kropp och framför allt rygg.
  4. Jag har fokuserat på att orka jobba, rehabträna knät, samt vila och återhämtning.

Inspiration

Nu är tanken att jag ska fortsätta blogga som innan eftersom både ork och inspirationen är tillbaka.
När det gäller att teckna och måla är det något som jag alltid gjort i perioder, men den senaste tiden har jag skapat många konstverk.

Övning ger färdighet

Att öva ger färdighet sägs det och det stämmer, jag blir smått bättre dag för dag. För mig är det en slags meditation att måla/teckna. Jag ska skriva mer om det i ett annat inlägg.


0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina