Three Trees Beach

Three Trees Beach, fräscht och välstädad

God morgon från Thailand. 

I måndags gjorde vi inte mycket, men i tisdags åkte vi till Three Trees Beach. Vi gillar strandremsan vid Three Trees Beach, fräscht och välstädad. Restaurangen Three Trees Beach är bra, trevlig personal och toaletterna hyfsat fräscha.

Three Trees Beach

På Three Trees Beach finns både solstolar och strand sängar och man får lite tjockare "täcken" att lägga på solsängen.

Bada på Three Trees Beach

Three Trees Beach med trasigt knä

Det var inte lätt ligga ner och sola eller att gå i sanden på grund av knät, men jag gjorde det bästa av situationen. Hittade en kudde som jag kunde lägga under knät/vaden.

När jag behövde bada fick Joachim vara min krycka, men insåg att det inte gick att gå ut på djupare vatten. Fick ligga vid strandkanten och plaska som en strandad säl *ler* Min favoriträtt på bild

Pad Thai med räkor på Three Trees Beach

Pad Thai with shrimps

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina