Snygga hörlurar från Clas Ohlson

Urbanears snygga trådlösa hörlurar med mikrofon

"Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Clas Ohlson"

Jag har länge varit på jakt efter trådlösa hörlurar med båge, alltså inte in-ear, eftersom jag blir öm inne i örat efter tag och sen sitter de inte bra, lossnar lätt osv.

Urbanears Plattan 2 

När jag fyllde år fick jag ett "presentkort" på valfria hörlurar av Joachim och efter mycket letande hittade jag Urbanears Plattan 2 som har fått mycket bra recensioner.

Clas Ohlson

Dessa Urbanears Plattan 2 Bluetooth hittade jag på Clas Ohlson. Snygga trådlösa hörlurar med mikrofon som är supersköna och lätta. De finns i flera färger och jag köpte gråa.

Det bästa av allt är att jag kan vika in öronkuddarna, bågen är behaglig och inte alls hård. Det viktigaste av allt, ljudet är riktigt bra. Blir perfekt på flygresan

Ni hittar Urbanears Plattan 2 med Bluetooth här


Urbanears Plattan 2 Clas Ohlson


0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina