Cellbestoppar

Två snygga toppar från Cellbes

”Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Cellbes”

Jag är något av en shopaholic men anser att inköpen endast består av sånt jag behöver. Allt jag köper används ofta och länge, även om vissa köp kan ha varit väldigt spontana, men det var mer förr än nu.

Volangtopp Cellbes

Denna snygga Volangtopp fick jag hem från Cellbes. Väldigt skön och i mjukt material och den har 3/4-ärmar som jag verkligen gillar.

Sammetstopp Cellbes

Fick även hemma denna sammetstopp. Den går att använda både till vardag och fest eftersom sammetstyget glittrar. Klicka på bilden nedan för att komma till Cellbes

Cellbes sammetstopp


Cellbes favoritbutik online

Personligen är Cellbes en av mina favoritbutiker online för att de har mycket fint, inte bara kläder i bra kvalité och storlekar, utan även heminredning.

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina