Resan till Ban Phe 2015

Ban Phe 2 gånger på 6 månader

Jag tänkte bjuda på bildbomb från några av våra resor och börjar med Ban Phe i Thailand.
Tänk vad dagarna går fort, även nu när vi är lediga. Det är väldigt skönt att vara ledig och ta dagen som den kommer. Sitta i pyjamas vid datorn till exempel.

I skrivandets stund sitter jag och går genom alla mina bilder i molnet och det är minsann en hel del, både proffsiga och mindre proffsiga.

Ban Phe mars 2015

Denna bild är till minne av Wan 💓💓💓 som tyvärr inte finns med oss längre, hon blev offer för cancern. Hon är numera en ängel i himlen, innan var hon en ängel på jorden. En fantastiskt fin och snäll kvinna.


Jag åkte till Ban Phe med en väninna och tog med henne ut till Koh Samet. Vi hade en ganska "vild" kväll med buckets, eldshow och dans :-)


Detta är Annelie som var med mig.


Thailand, Ban Phe juli 2015

Denna sommar hade vi med oss Catrin och Nicke, det var första gången för dem i Rayongdistriktet. Vi tog med dem lite överallt, först Pattaya och sen Ban Phe. Vi åkte båttur, var i Klaeng med våra motorbikes, åkte in till Rayong för shopping och de åkte till Koh Samet.



Jag och Catrin tatuera oss hon en kompis till Ning. Jag gjorde fjärilen på som ni ser på bild. De tre J:na är sedan tidigare.


Vi njöt en dag på Marriott. Vi hade perfekt väder den dagen med.


Macro hade precis nyöppnat i Ban Phe och här inspekterar Joachim.


Alla resor har ett slut, så även denna.


Fortsättning följer....

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina