Sista dagen på takpoolen i Dubai

Sista dagen i Dubai

Sista dagen i Dubai tillbringade jag vid takpoolen hos min morbror.
Det var skönt att bara koppla av utan en massa flängande. Jag skulle ju ändå åka till flygplasten sent på kvällen.

Jag har fått lite färg men det syns dock inte på bilden. Att få lite färg var ett av målet med resan men inte det främsta målet.

Läs alla mina inlägg om Dubai här


Takpool Dubai
Jag vid poolen som är på taket

Dubai, En upplevelse 

Summa summarum resan till Dubai var en upplevelse och jag gjorde nästan allt jag ville. Vill jag åka dit igen, nej jag tror att en gång räcker.

Torr luft i Dubai

Den torra luften med all sand var inget mina luftrör gillade. Värmen och solen var perfekt. Vi hade allt från 26 grader upp till 32 garder på dagarna och i solen var det stekande hett.

Det har varit en upplevelse att resa till Dubai, helt klart, och en resa att minnas. Tyvärr tycker jag att det var för dyrt med mat och upplevelser samt shoppingen var som i Sverige om inte dyrare.

Flygplan
Gott om benutrymme från Dubai


0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina