Har du någon gång drömt om att ha en egen pool eller spabad, eller kanske en bastu?

Nu är det verkligen vinter hos oss. Hur är det hos er?

Det är nu jag längtar till värmen men tyvärr dröjer det en aning. Istället får jag drömma mig bort till annat som spabad, pool och bastu, vilket passar bra då jag skriver ett inlägg med Rubinpool.

Det ultimata vore att ha spabad inomhus och en större pool utomhus.



Jag har alltid dröm om att ha ett hus med pool, gärna uppvärmd pool om möjligt, för att inte vara beroende av temperaturen. Då skulle jag kunna bada tidigt på våren och sent in på hösten. Ännu bättre vore om man även hade ett spabad inomhus som jag skulle njuta av på vintern.

Tänk er ett spabad på en plats i huset med panorama utsikt över landskap eller vatten, det vore drömmen på alla sätt. Det jag ser framför mig är när jag sitter och njuter av värmen som omger min kropp och bubblorna som masserar mina leder. Jag lutar mig tillbaka mot den lilla kudde som är anpassad för att vila huvudet, tittar ut över det spegelblanka vattnet där livet står still och framtiden ligger och lurar bakom den lilla udden.



Visst vore det livet att kunna ha det så?

Många tänker kanske att bastu räcker, men inte för mig. Jag är inte speciellt förtjust i bastu men vem vet, infrabastu kanske fungerar bättre. Visste ni bastu/infrabastu ökar förbränningen samt att vi håller oss pigga och friska.

För att återgå till verkligheten har jag en stor fördel vad gäller att bada i pool, även om jag i dagsläget inte kan bada där precis när jag vill. Där behöver jag inte tänka på temperaturen då det alltid är en behaglig värme både i luft och vatten.

#Pool #SPA #Rubinpool #Panorama #Utomhuspool #inomhuspool #bastu #infrabastu

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina