Long time no see

Hej hej!


Usch vad bloggen har blivit lidande. Beror först och främst på att jag börjat jobba och sen på att vi faktiskt har en del att stå i.

På torsdag åker vi mot varmare breddgrader och idag började vi att packa. Vi skulle ta med oss en perkolator och en elvisp, men vi hittar inte grejerna, vilket är frustrerande. Får väl ta med dem nästa gång vi ska åka.

Vi har ju renoverat vår terrass och det blev superfint, vi har tömt septiktanken, tagit bort en palm och fixat en lite avsats samt förlängt några rör.

Hur som helst, det har uppstått ett annat problem, som vi ska se hur det ska lösas när vi är på plats. Vi känner att vi redan lagt ut en del pengar på renoveringen, så detta är en aning jobbigt då vi inte vet vart det slutar.

Tur att vi har semester i sju veckor, var av de flesta hemma i huset. Andas, no stress........

Sen vill jag be om ursäkt för att jag inte har läst hos er andra på ett tag, ja jag vet, dåligt av mig, men det blir bättre så snart vi landat i paradiset. Hoppas jag :-)



4 Comments

  1. Vad fina blommor/palmer ni har.
    Alltid jobbigt med extra utgifter.
    Inför varje resa oroar jag mig för att något "gått sönder" etc.
    Trevlig resa och Glad midsommar önskar Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, de har växt massor sen vi köpte dem.
      Ja verkligen :-(
      Det är ju så, det gör det tydligen alltid, tyvärr.
      Tack detsamma och kram från mig

      Radera
  2. Men oh så härligt att komma iväg, förstå det ska bli härligt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mirre
      Jag det är härligt att komma iväg, men tyvärr fick vi ingen bra start :-( du kan läsa det i mitt senaste inlägg.

      Radera

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina