Three Trees Beach

Nyopererad på Three Trees Beach 

Igår var det måndag, då gjorde vi ett ärenden på förmiddagen, sen åkte vi till Three Trees Beach.
Vädret var kanonfint, sol och varmt. Det vindade på ganska bra men ändå skönt i den heta solen och vi mätte upp till 32 grader i skuggan.

Denna gång har vi med oss Joachims syster, det är hennes första gång i Thailand. Eftersom vi är tre stycken har vi denna gång en sareng, vilket är smidigare om man är fler än två. Sen är det ganska skönt att åka sareng eftersom vi sitter skyddade mot solen.

Här är vi på väg mot beachen

Chak Phong
Three Trees Beach

Manet - Död

Ganska mycket vågor

Här är jag med mitt knä


Three Trees Beach 

Eftersom jag inte får bada försöker jag roa mig med annat på
Three Trees Beach som att gå att kika lite, sola, läsa bok och lösa korsord osv.

Svampsoppa

Idag är det minst lika varmt och tanken är att vi ska åka till stranden idag med, gäller att passa på.

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina