Återbesök på Ban Phe Clinic

Läkaren är mycket trevlig på Ban Phe Clinic

I fredags förra veckan hade jag återbesök på Ban Phe Clinic. Knät är mindre svullet och jag kan gå bättre men jag är långt ifrån bra.

Öppettider Ban Phe Clinic 

Ban Phe Clinic har öppet från kl. 08.00 - 20.00. Personalen är väldigt trevlig och noggranna. Läkaren är mycket trevlig och rolig, vi skrattade mycket under bägge mina besök.

Ban Phe Clinic - Bangkok Hospital

Jag kan rekommendera Ban Phe Clinic, Bangkok Hospital vid behov av sjukvård. 

Bägge gångerna på Ban Phe Clinic, inför läkarbesöket, fick jag ta febern, väga mig och ta blodtrycket.
Feberfri varje gång och vikten hade ökat varje gång *skrattar*.

Oroväckande högt blodtryck

Mitt blodtryck var oroväckande högt. 
Vid första besöket var blodtrycket 147/111 och nu 164/117. Vad jag vet har jag aldrig tidigare haft så högt tryck. Kanske bäst att kolla det när jag kommer hem till Sverige och se så det inte är något konstigt. Kan vara tillfälligt pga smärtan i knät. Nu ska jag fortsätta vila knät och fortsätta äta medtagna mediciner.

Läkarens rum

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina