Dag 11 i Ban Phe

Om 17 veckor åker vi hem igen

Tänk vad tiden går fort och nu är det inte många dagar tills jag ska åka tillbaka till Sverige.
Om 17 veckor är det dags att åka hem till Ban Phe igen. Vilket känns bra att ha att se fram emot.


Vad har jag gjort i Ban Phe?


Jag har grejat, handlat, solat, badat, träffat vänner, relaxat och vilat.
Även om jag mår underbart bra i värmen gör sig ryggen påmind, vilket gör att jag behöver sträcka ut mig i soffan eller sängen ett par gånger om dagen.

Jag skriver inte så mycket denna gång utan jag ska sammanfatta det hela med bilder och bildtext.

Månadskontroll - allt ok

Polisen på marknaden chillar lite

Ning äter sniglar

Äta sniglar?

Poolen äntligen ren och badklar

Njuter i poolen

Grönområdet vid poolen

Nyklippt och fikar på Bite´n Bike

Sååååå gott

Karamell latte

Bite´n Bike cafe

Bite´n Bite Cafe

Fixat lite

Ny vattenslang

Mumsigt

Stranden nedanför vårt område

Chak Phong - Wong Beach


Köpte en ny väska på Koh Kham

Pai har öppnat ny restaurang

Pai

Brevlåda sätts upp


Lite snett trots vattenpass - Thaivattenpass :-)

Mumsigt

Ja det var allt för denna gången. Ikväll ska jag på middag med Boy, han hämtar mig vid 18-tiden

2 Comments

  1. Spy gillas. Finns en rosa som också är god.
    Visst är det en skorpion, gillas inte!
    Ha det så bra de dagar du har kvar.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker de SPYS som är mer som Wine cooler är bäst :-)
      Japp en skorpion var det, död som tur var.

      Tack så mycket.

      Kram Stina

      Radera

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina