Dont worry Bee Happy

Bee Happy Ban Phe

Vilken dag är det idag? Jo det är måndag och idag ska jag träffa en god vän. I lördags tog jag mig till Bee Happy stranden. Stranden heter inte så egentligen men en säger så för då vet alla vilken av stränderna i Ban Phe en menar.

Bee Happy


Solade och badade på Bee Happy, pratade med mina grannar som också var där. Jag stannade i ca 5 timmar. Sen åkte jag hemåt och på vägen stannade jag till hos Jeed för en iskaffe.

Bee Happy

Bee Happy

Bee Happy

Bee Happy

Där satt jag i godan ro och njöt när jag ser att jag har missat samtal från min vän Boy, han ville att jag skulle följa med på middag, så han skulle hämta mig vid 17-tiden.

Jag åkte hem, duschade och gjorde mig ordning, men sen hörde Boy av sig, han hade blivit sjuk, vi fick ställa in middagen. Men dagen efter skulle jag följa med Faii och några till för att åka till en ö och snorkla.

Hur som helst, jag gick bort till Luckys, beställde en faktiskt en pizza och under tiden jag satt där ringde Ning, så när jag hade ätit klart åkte jag till Friendlys och träffade Ning där en stund. Åkte hem vid 20,30 eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter.

Fortsättning följer......

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina