Snabbfakta Storytel

Tusentals titlar på svenska och engelska i Storytel

I samarbete med Buzzador är jag med i en kampanj för Storytel. Jag får testa Storytel kostnadsfritt i en månad. 

Det är superbra nu när vi ska på semester. 

Jag kan spara ner ljudfiler offline och lyssna precis när det passar mig. Jag kan säga upp mitt abonnemang precis när som helst eftersom det inte är någon bindningstid.

SNABBFAKTA – Storytel

– Världens första strömmande tjänst för att lyssna på ljudböcker i mobilen
– Tusentals titlar på svenska och engelska
– Obegränsad tillgång till både ljud- och e-böcker
– Allt från härliga feelgood till rafflande thrillers
– Välj att strömma eller spara dina böcker offline
– Ingen bindningstid


#storytelbuzz16 #buzzador


Storytel

2 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina