Veckan som varit!

Här är några av skälen till bloggtystnad

Här har det inte bloggats på hela veckan och det har funnits många anledningar till det.
Jag har haft/har fruktansvärt jobbig och utmattande smärta i bröstryggen, bröstbenet och höfterna men har jobbat ändå och varit helt slut efter mina fyra timmar, näst intill gråtfärdig mellan varven.

Jag har inte klarat av att arbeta/sitta eller stå vid datorn mer än på jobbet därav inget bloggande.
Vi har varit med på en budgivning gällande en vinterbonad/året runt stuga vilket har varit väldigt jobbigt och stressande. Vi hoppade av budgivningen vid 1.160.000 kr eftersom vår gräns egentligen gick vid 1.100.000 kr. 

Orsakerna till min bloggtystnad

Tyvärr har jag fortfarande väldigt ont i bröstryggen och givetvis i ländryggen och som det är just nu får jag väldigt ont av att sitta, stå och använda överkroppen, armar och händer i det läge som man behöver för att arbeta/skriva vid datorn. 

Vad gäller husletande så lägger vi ner det ett tag nu, det är jobbigt och budgivningar är stressande och tydligen finns det en mening med allt, för mitt i allt letande har vi fått ett erbjudande av en vän om boende som är väldigt intressant!

Kan säga som så här, men inte mer eftersom inget är bestämt än, att vi i så fall kommer att bo i en lägenhet, som är 8 kvm större än vi har nu, med huskänsla och 45 kvm altan ganska nära centrum men ändå en skog bakom med kvittrande fåglar. 
Hyran kommer vara billigare och vi kommer ha både diskmaskin och öppen spis. Nä nu får jag gå ifrån datorn. Nu blir det soffläge!


0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina