Handla på Myrorna

Brukar du handla secondhand på Myrorna?

Förra veckan var jag in på myrorna och i helgen åkte vi till två andra secondhandbutiker.

Som jag skrev i tidigare inlägg har jag snöat in lite på secondhand- och retroprylar. Det är miljövänligt att återbruka, återanvända och i allmänhet verkar det finnas ett alldeles för stort konsumtionsbehov när det gäller att köpa nytt.

Här är en söt liten figurin som jag hittade på Myrorna. Normalt är jag inte speciellt intresserad av prydnadsfigurer, men denna tilltalade mig på något sätt.

Seconhand

Hittade även denna söta tavla. Den har garanterat inget värde, men jag älskade motivet.

Secodhand

För att få plats med arvegods och loppisfynd behövde vi några hyllor. Sagt och gjort. Två hyllor blev det och nu har jag fyllt dem och det var inte svårt.

Retro

I helgen ska vi på äventyr igen och det bär av till Alingsås.

0 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina