Lyxen att vara ledig en fredag

Lyxledig fredag

Visst är det skönt med fredag och unna sig lite lyxledigt? Här vaknade vi upp till pudervit mark och minusgrader.


Jobbmöte i Göteborg

Har haft några sämre dagar det sista och i onsdags var jag i Göteborg på möte. Det blev långa promenader till och från bussen.

Det innebar även ca tre-fyra timmars bussresa tur-och-retur samt 4 timmars möte samt gemensam lunch. Det blev en väldigt lång dag med allt sammantaget.

Vakna upp med skov

Igår vaknade jag upp och kände att jag var inne i ett skov men åkte ändå till jobbet. Efter någon timme kände jag behövde sluta lite tidigare, dels för värken i lederna och ryggen och för att jag var förlamade trött.

Den trötthet som kommer går verkligen inte att styra, det är som om kroppen och huvudet lägger av. Jag kan inte tänka, fungera eller än mindre hålla ögonen öppna.

Väl hemma efter att jag ätit lite lunch var jag tvungen att lägga mig. Hann knappt lägga mig innan jag däckade och sen sov jag i 2-3 timmar.


Sjuk i skov

Idag vaknade jag vid åtta-tiden av att jag hade ont i varenda led. Stapplade ut till köket för mediciner och stapplade sedan tillbaka till sängen en stund.

Min dotter hörde av sig via Messenger och vi videochattade en stund. Hon skulle jobba på HM idag på Black Friday. Normalt pluggar hon på Högskolan och läser Butikschefsprogrammet men arbetar extra då och då.


Följ mig gärna på Instagram @stinazresor och på min Facebooksida @stinazresor 

2 Comments

  1. Hoppas du snart mår bättre.
    Ingen snö i norr, bara rimfrost, tack o lov.
    Ha en fin helg.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Titti

      Tack för din kommentar. Jag nu mår jag bättre och jag måste säga att hösten/vintern hittills varit ganska snäll mot mig.

      Kram Stina

      Radera

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina