Brukar du bada på hösten?

Brittsommar och höstbad


Jag är så tacksam för det behagliga brittsommarklimatet just nu. Jag mår bra, väldigt bra.
Såg både på Facebook och instagram att folk har badat i helgen. Frågar du mig, tycker jag det är helgalet, men modigt av de som både kan och klarar av den sortens nedkylning.

Jag tror inte att de som badade kan påstå att det var varmt, mer friskt och kyligt.

Brittsommar

Vi badade som sagt inte, men vi åkte ut på tur. Vi kollade på några fler hus och stugor.

Nu är jag inne på ny en ny vecka med arbete, möten och annat spännande.Min vecka ser ut så här.
  • Måndag - Arbete på kontoret i Borås
  • Tisdag - möte i Göteborg och på eftermiddagen visning av en liten stuga.
  • Onsdag - Arbete på kontoret i Borås
  • Torsdag - Möte i Göteborg
  • Fredag - Ledig

Hur ser din vecka ut?

katt

Vill dela med mig av en bild på Wiggo, han är så söt när han ligger och sover så med tassen över ögonen.

1 Comments

Tack för att du läser. Lämna gärna en kommentar.
//Stina